21 czerwca 2018

DELIKATNOŚĆ I ELEGANCJA


Witam serdecznie!
Dzisiaj kartki -  pastelowo i z kwiatami.  
Jesteście ciekawi szczegółów? -  zapraszam dalej!

Kartki powstały z papierów  Mintay by Karola Witczak " Birdsong"a dokładnie z Birdsong-02Birdsong-03Birdsong-05Birdsong-06 oraz Celebration - papier 02



Border wycięłam dziurkaczem Slim Film Strip
 

Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.


Kwiatki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 



Tekturki pomalowałam białym tuszem.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials

MEDIA:


KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kartki spodobają się Wam i będą dla Was inspiracją.

Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy: