9 czerwca 2018

40. URODZINY


Witam serdecznie!
Dzisiaj prezent na 40. urodziny - album, pastelowo i z kwiatami.  
Jesteście ciekawi szczegółów? -  zapraszam dalej!

Album na gotowej bazie, powstał z papierów  Mintay by Karola Witczak " Birdsong"a dokładnie z Birdsong-02Birdsong-03Birdsong-05Birdsong-06 oraz Celebration - papier 02
Okładkę poprzecierałam akwarelą Ecoline gold




Kwiatki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 
Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold


Tekturki pomalowałam czarnym gesso Amsterdam Gesso Czarne i przetarłam Ayeeda Paint METALLIC! Old Silver













Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.






Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 
WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album spodoba się obdarowanej.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: