19 czerwca 2018

LO W KOLORACH LATA


Witajcie! Lato powoli staje się faktem, co rzecz jasna, cieszy mnie ogromnie! Słońce, śpiew ptaków, wielobarwne kobierce kwiatów znajdują odbicie w moich pracach, czego przykładem będzie dzisiejszy layout.



Do wykonania pracy wykorzystałam materiały marki Kaisercraft z kolekcji "Miss Betty". Jasny papier Miss Betty: Patterns podmalowałam nieco miętową farbą, na którą nałożyłam transparentną pastę strukturalną zmieszaną z turkusowym pigmentem. Takie preparaty najlepiej nakładać przy użyciu maski (na marginesie dodam, że w naszym sklepie znajdziecie imponujący wybór masek). Teksturę częściowo przykryłam papierem z motywem desek (Miss Betty: Tapestry), które stały się tłem dla zdjęcia i wielobarwnych dodatków.



Die-cuty zdecydowanie ułatwiają pracę z każdym projektem - bardzo łatwo zbudować z nich bogatą i wielowarstwową kompozycję. A z całą pewnością wzbogacają ją ramki z napisami - niby taki niepozorny drobiazg, a od razu nadaje znaczenia całej pracy!




Uzupełnieniem kompozycji są papierowe kwiaty 49 and Market w niebieskim kolorze. Myślę, że świetnie współgrają z kolorystyką kolekcji "Miss Betty".


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

Miss Betty: Patterns
Miss Betty: Tapestry

DODATKI:

Miss Betty: Stemple

49 and Market: Kwiaty Papierowe Garden Seed
Miss Betty: Die-cut
Tim Holtz Stencil Ringer

MEDIA:
Puder do embossingu White
Ecoline 100 White
Ayeeda Shiny Powder Green Blue

Pozdrawiam już prawie wakacyjnie


Brak komentarzy: