22 maja 2018

ZATRZYMAĆ MIJAJĄCY CZAS


Maj to miesiąc, w którym przypada święto mam. Warto podkreślić tę okazję jakimś scrapowym drobiazgiem. LO to świetny pomysł na prezent, ale także wspaniała pamiątka, w której łatwo zatrzymać szybko mijający czas.



Ja postanowiłam zatrzymać wspomnienie sprzed kilku lat, gdy wspólnie z moimi córkami spędzałyśmy wakacyjne dni. Czas szybko mija, dziewczyny dorastają i coraz rzadziej mamy okazję spotkać się w komplecie. Być może zbliżający się Dzień Matki będzie okazją do powtórzenia tej fotografii?


Zdjęcie otrzymało oprawę z papierów "Tattered Garden" 49 and Market. Już chyba wspominałam Wam o tym, że są one rewelacyjne do wszelkich mediowych zabiegów? Po raz kolejny mogę to potwierdzić!
Mój layout ma warstwową budowę: jego centralna część została podklejona koronkami, pod którymi dałam warstwę transparentnej pasty strukturalnej, a na nią rozsypałam płatki miki. Następnie te miejsca dość obficie pochlapałam rozwodnioną akwarelą w proszku. Dzięki pędzlom Taklon farbie udało się dotrzeć we wszelkie zakamarki pomiędzy płatkami.

Aby rozjaśnić nieco mroczną oprawę użyłam kwiatów papierowych 49 and Market oraz dodatków z arkusza dołączonego do kolekcji. Dodałam też liście wycięte wykrojnikiem z białego papieru akwarelowego i pomalowane farbą w fioletowym odcieniu.



W pracy niezastąpiona okazała się też Ecoline w kolorze białym - drobne plamki świetnie się prezentują w tej kolorystyce, przy czym dają mocno kryjący i nieco wypukły efekt.



Dopełnieniem całości są elementy papierowe Kaisercraft oraz odbitki rozmaitych stempli z motywem pisma, do których świetnie sprawdził się tusz Archival Jet Black.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

Tattered Garden: Tattered Clock
Tattered Garden: Tattered Flourish

MEDIA:

Texture Paste Transparent Gloss
Ecoline 100 White
13@rts Rainbow Color Duo Lilac
Tusz Archival Jet Black

DODATKI:

Tattered Garden: Laser Cut Shapes
Kwiaty papierowe Garden Seed Natural Blush

Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze:

ScrapaLapa pisze...

Iwono! Przepiękny :D Zakochałam się :D Bedzie lifcik! :) I to będzie moje pierwsze LO! Pozdrówki!!!!

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Dziękuję! Miło mi ogromnie! Proszę koniecznie podzielić się linkiem do zliftowanej pracy, z przyjemnością obejrzę. Pozdrawiam serdecznie