31 maja 2018

DELIKATNY LAYOUT



Hej,

Dziś pokażę wam kolejny mediowy layout. Do jego zrobienia wykorzystałam zdjęcie pięknych i kolorowych tulipanów, do których starałam się dopasować tło.

Zapraszam dalej!

Przed rozpoczęciem pracy pokryłam arkusz przezroczystym gesso 13arts. Miejscami dodałam pękającą pastę strukturalną Ranger. Pojawiła się też pasta Amsterdamu z małymi kuleczkami.


 Farby, które użyłam do pochlapania tła, to magical powders od Lindy's Stamp Gang, różowy magical shaker oraz matowa fioletowa mgiełka. Wszystkie rozcieńczałam z wodą i przy pomocy patyczka nanosiłam na papier.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
49 and Market: Sand&Sea - The Lookout
MEDIA:
gesso białe 13arts
magicals Victorian Bouquet Lindy's Stamp Gang
magical shaker Oom Pah Pah Pink Lindy's Stamp Gang
mgiełka Pop Rock Purple Lindy's Stamp Gang
magicals Prairie Wildflowers Lindy's Stamp Gang
pearl medium Amsterdam
gel medium 13arts
pasta pękająca Ranger

DODATKI:
maska Tim Holtz set 8
klej Tacky Glue


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: