10 maja 2018

OKŁADKA JOURNAL-BOOKA


Witajcie!
W tym miesiącu moje inspiracje będą utrzymane w bardzo romantycznym stylu, a to głównie za sprawą kolekcji "Tattered Garden" 49 and Market, którą do nich wybrałam.



Kolekcja jest utrzymana w dość ciemnej kolorystyce, a arkusze ozdobione są pięknymi motywami roślinnymi. Całość ma niezwykle elegancki charakter i sprawdza się w bardzo różnych projektach. Moja pierwsza praca z jej wykorzystaniem, to okładka art-journala, który jakiś czas temu sobie zrobiłam.
Wprawdzie nie mam bladego pojęcia, czy jakiś art-journal w tym albumie popełnię, gdyż jestem raczkująca w tej dziedzinie, ale gdyby pod wpływem chwili mi się zachciało, to mam już gdzie to zrobić.


Bazę journal-booka okleiłam arkuszem Tattered Cracles, a na jej przedniej części dałam jeszcze kawałek arkusza Tattered Playground, zawierający grafikę z kwiatową kompozycją. Oderwany fragment podkreśliłam koronkami. Muszę Wam powiedzieć, że papiery 49 and Market są rewelacyjne! Poza pięknymi wzorami ich niewątpliwym walorem jest gramatura - są bardzo grube, co sprawia, ze świetnie nadają się do mediowania. Dodatkowo wszelkie rozdarcia, szarpania, postarzania krawędzi papieru wychodzą tu znakomicie.


Wokół nadrukowanych kwiatów zbudowałam kompozycję przestrzenną, w której znalazły się między innymi róże Dusty Pink Paper Blooms oraz maleńkie różyczki Idea-Ology: Heirloom Roses. Te ostatnie to fantastyczne uzupełnienie bogatszych bukietów - świetnie wyglądają wychylając się tu i tam spod większych płatków czy listków.



Na papier użyty do oklejenia okładki nałożyłam za pomocą szablonu Texture Paste Transparent Gloss zmieszany z odrobiną Ayeeda Shiny Powder Pink Silver. Puder ten świetnie łączy się z mediami różnego typu, a z Transparent Gloss daje piękną, lśniącą powierzchnię. Koniecznie zwróćcie uwagę na kolor - ten bladoróżowy odcień doskonale pasuje do kolekcji "Tattered Garden"!



Journal-book czeka już w gotowości na pierwsze próby. Kto wie? Kto wie? Może lada dzień coś zostanie w nim stworzone? Jeśli tak się stanie, z pewnością dowiecie się o tym pierwsi!


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

Tattered Garden: Tattered Cracles
Tattered Garden: Tattered Playground

MEDIA:

Ayeeda Shiny Powder Pink Silver
Texture Paste Transparent Gloss

DODATKI:

Kwiaty Dusty Pink Paper Blooms
Idea-Ology: Heirloom Roses

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: