19 maja 2018

KARTKA NA DZIEŃ MATKI


Hej, 
jak wiecie wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki i z tej właśnie okazji mam dziś dla Was propozycję kartkową. Jest to kartka warstwowa, trochę mediowana, sporo na niej kwiatów i innych 
dodatków. 



Kartkę wykonałam z przepięknych papierów Primy Markting Amelia Rose. Zestaw Ma bardzo zróżnicowane wzory papierów i myślę, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Są tu kwiaty i złocenia, wzory graficzne, chlapania i całkiem stonowane strony. Zestaw utrzymany jest w odcieniach różu i szarości, ale są też papiery bardzo ciemne, prawie czarne, takie z pazurem. 


Biały papier, który miał tylko wzór delikatnej krateczki postanowiłam nieco podrasować. Zabarwiłam go pod kolor kwiatów pigmentem Lindy's Stamp Gang z zestawu Victorian Bouquet. Następnie przez maskę Tima Holtza z zestawu Mini Stencil Set 30 nałożyłam pastę do embossingu i posypałam proszkiem Ranger w kolorze Copper. Smaczku dodają chlapania białą mgiełką Lindy's Stamp Gang Frozen Jack Frost


Wykonana w ten sposób kartka nada się na wiele okazji myślę, że przypadnie do gustu każdej kobiecie.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Brak komentarzy: