25 maja 2018

KARTKI NA ŚLUB


Witam serdecznie!
Dzisiaj delikatnie, pastelowo - ślubnie. A to za sprawą pięknego papieru Texture Lover z kolekcji  Amelia Rose - Prima Marketing. Papier piękny, bardzo dekoracyjny, zdobiony złotymi napisami, niewiele potrzeba, żeby wyczarować kartki.
Jesteście ciekawi szczegółów? -  zapraszam dalej!



 Kwiatki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 
Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold








Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kartki spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: