9 lutego 2018

RDZAWY BLEJTRAM


Hej,

"Stara miłość nie rdzewieje" - bardzo dosłownie podeszłam do tematu i w swojej pracy wykorzystałam efekt rdzy. To moja pierwsza próba wykonania pracy z użyciem tej techniki. Jeśli jesteście ciekawi jak wyszło, to oczywiście przygotowałam kilka zdjęć oraz krótki opis.

Zapraszam!

Moja praca to blejtram wykonany na kwadratowej bazie z MDF. Za pomocą gel medium nakleiłam do niej pasujący kawałek płótna oraz drobne elementy, które stworzyły kompozycję. Wszystko pomalowałam czarnym gesso 13arts, a następnie dodawałam kolorów.



Nie miałam gotowej pasty imitującej rdzę, więc zdecydowałam się poeksperymentować. Jak ją zrobiłam? Dodałam do siebie w różnych proporcjach (żeby wyszły różne odcienie) białe gesso, czarne gesso oraz farby w proszku 13 arts w kolorach brązowym i ciepłym żółtym oraz wodę. Aby powstała gęstsza pasta należy dosypać do tego jakiś wypełniacz - może to być puder/proszek drobnoziarnisty.








WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
medium żelowe Talens Gel medium gloss
gesso czarne 13arts
gesso białe 13arts
mgiełka Lindy's Stamp Gang Steampunk Sepia
farba w proszku 13arts Brown
farba w proszku 13arts Yellow Amber

INNE:
kwiaty sea breeze Kaisercraft 
klej Tacky Glue
Tim Holtz Idea-Ology: Ramki Baroque Frames
naklejki Idea-Ology: Metallic Stickers Quotations Tim Holtz
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!




Brak komentarzy: