7 lutego 2018

MIŁOŚĆ ...


Witam Was serdecznie!
Miłość to jedno z najpiękniejszych uczuć jakiego doświadcza człowiek! Dziś pokażę Wam moją interpretację miłości w zardzewiałej oprawie.
"Miłość prawdziwa składa się z rzeczy nieskończenie wielkich i zarazem nieskończenie małych"
Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej! 


W dzisiejszej inspiracji przygotowałam shadow box. Jego baza pochodzi z opakowania, w którym możecie zakupić drewniane elementy od Kaisercraft, znajdziecie je tutaj. Ja wykorzystałam w tym celu bazę oraz elementy drewniane Factory 42 Mechanisms.


Bazę mojego shadow boxa w pierwszej kolejności pomalowałam czarnym gesso, następnie naniosłam Gel Medium zmieszanym z pigmentem perłowym Ayeeda Shiny Powder Bronze i dodałam Farbę wodną Ayeeda Paint Matte Green.
Drewniane elementy również pomalowałam czarnym gesso, później dałam farbę  Ayeeda Paint Matte Cocoa oraz Ayeeda Paint Matte Green, na koniec pokryłam medium Crackle Accents.
W pracy wykorzystałam wiele elementów metalowych z kolekcji Tim'a Holtz'a Idea Ology m.in. agrafki, ćwieki, klucze, stalówkę czy strzałę.Wszystkie linki do tych elementów znajdziecie poniżej w dodatkach. Zdjęcie pary pochodzi z zestawu Idea Ology Photobooth Card Strips pod które umieściłam taśmę filmową Idea Ology Film Strip Ribbon.








DODATKI
Elementy drewniane Factory 42 Mechanisms
Elementy papierowe Idea Ology Photobooth Card Strips
Elementy metalowe Idea Ology Hex Paper Fasteners
Elementy metalowe Idea Ology Pen Nibs
Elementy metalowe Idea Ology Arrows
Elementy metalowe Idea Ology Silver Keys
Elementy metalowe Idea Ology Nailheads
Elementy metalowe Idea Ology Hex Paper Fasteners
Elementy metalowe Idea Ology Metal Typed Tokens
Elementy metalowe Idea Ology Trinket Pins
Idea Ology Gumdrops
Idea Ology Film Strip Ribbon

KLEJENIE
Medium Glossy Accents

MEDIA
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Cocoa
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Green
Pigment perłowy Ayeeda Shiny Powder Bronze
Medium Glossy Accents Crackle Accents
Grunt akrylowy Gesso Czarne
Medium żelowe Gel Medium


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że pomysł na wykorzystanie opakowania po drewnianych elementach Wam się spodobał i zachęci do własnych prób z shadow boxem  :)

Pozdrawiam serdecznie  


Brak komentarzy: