26 lutego 2018

WIOSENNIE...




Witajcie,

Nasz blog opanował wiosenny nastrój, bardzo energetyczny i wesoły. Mnie też potrzeba kolorów szczególnie gdy za oknem wszytko jest przypruszone śniegiem. Stworzyłam mały blejtram i pobawiłam się trochę mediowo. Ta forma jest dla mnie wyjątkowo trudna ale czasem potrzebuję stworzyć coś zupełnie nowego. 

Zobaczcie sami jak sobie poradziłam :)


Pewnego dnia z rana słoneczne promienie oświetliły mój pokój i wtedy przyszedł mi na obrazek jaki mogłabym zrobić. Postarałam się przelać moje myśli na płótno.



Sięgnęłam po maskę Memory Box imitującą promienie słoneczne i wypełniłam je gesso pomieszanym z pastą strukturalną gruboziarnistą. Następnie na nie naniosłam kilka warstw mgiełek w energetycznych kolorach. Brak wprawy w noszeniu zamaskowałam cieniutkim pędzelkiem i domalowałam ubytki płyną akwarelą - Ekolina 205 Lemon Yellow , 334 Scarlet






Przepiękny napis został wycięty laserem z płyty mdf. Niestety kolor nie pasował do mojej koncepcji. Obawiałam się także że gdy przykleję mikrokulki na beżowy spód stracą energetyczny kolor. Sięgnęłam zatem po białą farbę akrylową i rozbieliłam spód, a następnie naniosłam klej i mikrokulki. Postał tęczowy napis. 



Z brakiem odpowiedniego kolorystycznie papieru także sobie poradziłam. Przyszły tu z pomocą Ecoline Brush Pen i papier akwarelowy. Pomalowałam nimi papier akwarelowy i wycięłam kółeczka z których zwinęłam energetyczne kwiatuszki. Tutaj kurs na kółeczkowe kwiatuszki. 



WYKORZYSTANE MATERIAŁ:

MEDIA
marker kolor żółty - Ecoline 205 Lemon Yellow
płynna akwarela kolor żółty Ecoline 205 Lemon Yellow
płynna akwarela kolor czerwony Ecoline 334 Lemon Carmen

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I tak z pięknym tęczowym przesłaniem

Pozdrawiam serdecznie :)



1 komentarz:

Katie pisze...

This is stunning