7 maja 2013

Wyzwanie # 23 - interpretacja Oliwiaen

Witam Was na blogu Craft4You i zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji tematu wyzwania # 23:


Niedawno pokazywałam Wam "męskie" oblicze kolekcji Base Coat Kaisercraft, a dzisiaj postanowiłam spróbować nadać im nieco romantycznego charakteru z pomocą kwiatów i odrobiny blasku ;-)


Sięgnęłam po moja ulubioną formę prezentowania dwustronnych papierów, czyli wywijane rogi :-) Dzięki temu  widać piękno arkuszy Bricks i Distressed, spomiędzy których wychylają się róże: białe i niebieskie miniaturowe oraz większa, z zestawu Angelica Rose Bonnie, ozdobione delikatnie brokatem Golden Rod:


Złotem błyszczy również środkowa część kartki, dzięki świetnemu złotemu pudrowi do detali. Wzory zaś to stemple Windsor i zawijas z zestawu Iron Works.


Dół kartki zdobi zaś gipiurowa kokarda zdobiona pasującym kolorystycznie ćwiekiem z zestawu Lifetime:


Tak wyglądają moje kwiaty dla Mamy - jeśli i Wy zamierzacie podarować Mamom kwiaty, pokażcie je w wyzwaniu - nagroda czeka :-)


do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz: