14 maja 2013

LO z przesłaniem

Witam wtorkowo :-)

Na dzisiaj przygotowałam LO z przesłaniem - kilkoma wskazówkami do zapamiętania dla moich chłopaków. Wszystkie znalazłam na jednym arkuszu: Butterfly z kolekcji Tell Your Story Teresy Collins. I jak to zwykle w scrapbookingu bywa - od tego się zaczęło :-)


Jako bazę dobrałam arkusze Ledger i Pennants z tej samej kolekcji i uzupełniłam dwoma "deskami" z arkusza Base Coat Distressed. Z arkusza z cytatami i złotymi myślami wycięłam kilka, rozcięłam na linijki i rozmieściłam na scrapie, tworząc swego rodzaju journaling. W roli dodatków wystąpiły głównie motyle: te z taśmy Sketchbook i te wycięte z arkusza Butterfly, a także te odbite w narożnikach na papierze pod zdjęciem stemplami Windsor i 36. Tytuł scrapa wykleiłam za pomocą naklejek z arkusza Vintage Finds.



Obok motyli ważną rolę odgrywają też kwiaty: spory bukiet umieściłam w lewym dolnym rogu. Znalazły się tu: gałązka Vine z kolekcji Lifetime Primy, czarne i turkusowe kwiaty z zestawu Multiflowers z tej samej kolekcji, a także kilka białych z jednego z zestawów Innocence:


Znalazło się też miejsce dla stalówki z zestawu Pen Nibs od Tima Holtza - wybrałam tę z idealnie pasującym słowem "Thoughts":


Muszę przyznać, że zestawienie biel/ecru - czarny - turkus jest chyba moim ulubionym :-)
A jak Wam się podoba?

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: