16 kwietnia 2013

Wiosna w mieście

Witam w piękny, słoneczny wtorek (przynajmniej u mnie :-))!


Na dzisiaj przygotowałam LO ze zdjęciem synka opierającego buzię o chropowatą ścianę, do oprawy którego znalazłam idealne papiery, pochodzące z kolekcji Base Coat Kaisercraft:


Na arkuszu Rock poprzyklejałam nieregularnie wycięte i postarzone fragmenty arkusza Bricks, tworząc wrażenie cegieł widocznych po odpadnięciu tynku - dokładnie tak wygląda ściana ze zdjęcia, a że nie jest to na nim widoczne, udało mi się odtworzyć ją na papierze :-) Na tak przygotowanym tle umieściłam fotkę, oraz uzupełniłam całość garścią dodatków - tekturki, ptasiego bordera z dziurkacza Marthy Stewart



oraz naklejek Teresy Collins #1 i #2 z kolekcji Vintage Finds.



A w roli głównej niezawodny jak dla mnie duet Prima-Tim Holtz: w tym kwiaty z zestawu Reflections, Dreamy, mini różyczki, oraz zawijasy z kolekcji Engraver, z metalowymi zębatkami i stalówką:


oraz tytułem z naklejki umieszczonym w pięknej ramce:


i emaliowaną plakietką z numerkiem:


Tak powstał chłopięco-uroczy scrap w miejskiej scenerii :-)
Jak podoba się Wam ta mieszanka?

do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: