16 kwietnia 2022

WIOSENNE ATC Z PRODUKTAMI MINTAY

 

Witam serdecznie. Tęsknię za wiosną i obserwuję budzącą się do życia przyrodę. Mam nadzieję, że pozimowa szarość szybko odejdzie zastąpiona kolorami wiosny. I dlatego mój dzisiejszy projekt to właśnie przywoływanie wiosny z produktami Mintay, zapraszam.

Przygotowałam karty ATC, ale tak mi dobrze szło, że z marszu powstał jeszcze tag. Do pokolorowania teł użyłam farb Mintay Kreativa.  Są to co prawda farby kredowe, ale po rozcieńczeniu wodą bardzo ładnie zabarwiły tło. Te farby potrzebują uwagi, od czasu do czasu trzeba je odwiedzić i porządnie zamieszać. 

Następnie wzięłam tusze Distress Oxide i dodałam gdzieniegdzie wzór przez szablon. Efekt jest dosyć subtelny, ponieważ używałam głównie kolorów, które już znajdowały się na kartach. Oczywiście pochlapałam wodą i dodałam odbitki stemplowe.

Jeden z arkuszy z kolekcji Blomville Mintay Papers zawiera piękne motyle, które mnie zainspirowały do stworzenia dzisiejszego projektu. Motyle wycięłam i potuszowałam krawędzie brązowym tuszem Archiwal. Również krawędzie kart i taga wykończyłam w ten sposób.

Kompozycję ułożyłam z elementów wyciętych z wykrojników Tima Holtza, dodałam napis, trochę chlapania i od razu zrobiło się ładnie i kolorowo.
Moje karty ATC i tag powstały z następujących produktów ze sklepu:



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,



Brak komentarzy: