12 kwietnia 2022

PAMIĄTKA KOMUNIJNA W BIELI I ZIELENI



Witajcie!

Kolejny raz sięgnęłam po kolekcję "City Of Love" i przygotowałam dla Was inspirację komunijną, gdyż z taką jeszcze tutaj nie gościłam, a sezon komunijny już bardzo blisko.

Jest to dość prosta kartka z kompozycją centralną, której bazą jest wycięty przeze mnie element - ramka. Na niej umieściłam tekturową hostię pokrytą białym pudrem do embossingu WOW! z mieniącymi się pięknie drobinkami.





Dodatkowo użyłam też arkusza w białe cegiełki z kolekcji "Bloomville" (piękna wiosenna), którą obecnie możecie kupić w obniżonej cenie (!).




Oprócz gotowych wyciętych elementów z zestawu (bluszcz) użyłam też takich wyciętych za pomocą wykrojnika, aby stworzyć spójną i ciekawą kompozycję.




A czy Wy robicie kartki komunijne? Dajcie znać.


UŻYTE MATERIAŁY:

 
 







Brak komentarzy: