25 kwietnia 2022

GOŚCINNA INSPIRACJA: KARTOLKI - WIOSENNA KARTKA

Dziś na blogu witamy Olę, która stworzyła dla nas piękną kartkę z wiosennymi akcentami! Zapraszamy do obejrzenia.

Witajcie!

Bardzo się cieszę, że jako laureatka jednego z wyzwań na blogu Craft4You mogę tutaj gościć z moją inspiracją! 


Co prawda Wielkanoc już za nami, ale ja moją kartkę przygotowałam jeszcze przed Świętami. Nadal pozostajemy w wiosennym nastroju. Poza tym dzięki uniwersalności papierów Graphic45 Woodland Friends myślę, że przy zmianie napisu będzie świetnie pasować też na inne okazje. W każdym razie taka miłośniczka lasu jak ja ucieszyłaby się z takiej kartki i na urodziny czy imieniny albo zupelnie bez okazji!


Pierwszy raz pracowałam z papierami Graphic45, które są moim małym scrapowym marzeniem, jakie troszeczkę spełniłam właśnie dzięki wygranemu wyzwaniu. Oczywiście apetyt rośnie w miarę jedzenia i chciałabym je dalej spełniać :). Muszę przyznać, że te kolorowe, wzorzyste kolekcje nie są łatwe w pracy, ale myślę, że efekty są warte starań, bo papiery są jedyne w swoim rodzaju i po prostu piękne!



Mam nadzieję, że moja karteczka się Wam podoba! 

Pozdrawiam i zachęcam do brania udziału w wyzwaniach Craft4You. 

Ola
KartOlki 

Ze sklepu wykorzystałam:



 Dziękujęmy za inspirację!

Brak komentarzy: