18 kwietnia 2022

ALBUM W STYLU STEAMPUNK Z KOLEKCJI VOYAGES FANTASTIQUES STAMPERII

 


Witam serdecznie i od razu zapraszam na kanał YouTube sklepu Craft4You. Przygotowałam dla Was tutorial z powstawania albumu w stylu steampunk. A jeśli chodzi o ten styl, to idealnie pasuje tu kolekcja Stamperii Voyages  Fantastiques. 


Album wykonałam od podstaw z papieru kraftowego. Karty w albumie mają rozmiar 6x8 cala i będą tu pasować zdjęcia 9x13 cm. Tym razem nie robiłam prostego grzbietu, ale zaokrąglony.


Strony zaplanowałam tak, żeby pomieściły dużo zdjęć. Są więc strony z kieszonkami, klapki, zakładki oraz wodospad. W wielu miejscach przykleiłam rogi, żeby łatwo wsunąć pod nie zdjęcie, bez potrzeby klejenia. 




Krawędzie kieszonek wykończyłam wąskim dziurkaczem. Do zamykania stron użyłam magnesów lub sznureczków zakręcanych na ćwieki. Na końce sznureczków nawlekłam kolorowe koraliki. Dekoracyjną zawieszkę na grzbiecie przymocowałam do ćwieka z kółeczkiem. 





 Miałam wielką frajdę przy projektowaniu tego albumu. Wykorzystałam w całości dużą kolekcję oraz karty i tylko kilka elementów z bloczka do wycinania. A oto lista produktów ze sklepu, dzięki którym powstał mój album:




Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie,






Brak komentarzy: