8 maja 2021

UMAJONY TAG


 

Cześć wszystkim!

Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, za oknami wciąż mało zieleni, jak na tę porę roku... Postanowiłam więc stworzyć coś, co poprawi mi humor i umili czas oczekiwania na rozkwit roślinności dookoła. Zapraszam do oglądania.



Powstał więc ten nasycony zielenią tag, ozdobiony dużą ilością elementów do wycinania od Mintay Papers, przyklejonych warstwowo.

Koniecznie chciałam też wypróbować Magical Shaker od Lindy's i jestem zachwycona efektem! Po prostu się w nim zakochałam i na pewno użyję go jeszcze wiele razy. Zachwyca zarówno pod względem łatwości użycia, jak i efektem jaki można za jego pomocą uzyskać. Jeden pigment, a ostatecznie uzyskujemy kilka różnych barw, co niesamowicie urozmaica projekt.







Aby nadać tłu ciekawy, strukturalny wygląd użyłam drobnoziarnistej masy piaskowej Renesans. Całość dopełniłam białymi kwiatami Kaiserkraft i wstążką Old Fashion Ribbon.




UŻYTE PRODUKTY:





Czy Wam również zrobiło się od razu cieplej i przyjemniej?
Pozdrawiam.




Brak komentarzy: