17 maja 2021

KARTKA DLA MAMY + TUTORIAL



Cześć.

Już niebawem święto wszystkich mam, warto więc z tej okazji wykonać własnoręcznie kartkę z życzeniami. Ja postanowiłam w tym celu wykorzystać papiery Mintay Papers z kolekcji Florabella. 


Użyłam dwóch arkuszy - jeden z kwiatowym wzorem i drugi z elementami do wycinania, z których powstała centralna kompozycja.




Liściastych gałązek z wykrojników Tima Holtza tym razem użyłam w nietypowy sposób - naklejając je płasko na arkusz papieru. W ten sposób powstało ciekawe tło dla mojej kompozycji. Kolorystycznie idealnie wpasowała mi się tu mgiełka Lindy's Starburst - Cosmopolitan Pink, więc wykonałam nią kilka chlapnięć.

Całość wykończyłam wydrukowaną dedykacją.




Proces powstawania tej kartki możecie obejrzeć na filmiku. Zapraszam.




WYKORZYSTANE PRODUKTY:




Pozdrawiam




Brak komentarzy: