9 listopada 2020

ZIMOWY MINI ALBUM - TUTORIAL


 

Witajcie ...

Dziś chciałam wam zaprezentować zimowy mini album. Album to wspaniały upominek dla kogoś bliskiego. Może być prezentem świątecznym, albo mikołajkowym. 

 

    Do wykonania albumu użyłam papierów Mintay by Karola Witczak kolekcji Winterland. Na okładce umieściłam w środkowej części shaker-boxa z zimowym motywem. Dokoła umieściłam tekturowe liście i ręcznie robione kwiaty poinsecji oraz elementy wycięte z papierów. Środek albumu to harmonijka. Na niektórych kartach zrobiłam kieszonki z tagami, a na innych  miejsce na przyklejenie zdjęcia. Oczywiście w środku użyłam do zdobienia naklejek z tej samej serii co papiery. 

A oto kilka zdjęć i tutorial z moim albumem. Mam nadzieję, że Wam się spodoba...











 
 
Serdecznie pozdrawiam
Ola



Użyte materiały:










Brak komentarzy: