21 listopada 2020

URODZINOWA KARTKA DLA MAMY

 


Witajcie

Dzisiejsza praca to ponownie kartka wykonana z jednego arkusza papieru. Piękna, w żywych kolorach kartka urodzinowa.

 

Lubię pracować na papierach Graphic 45 ponieważ mają tą zaletę, że z jednej strony mają stonowany jeden kolor, z drugiej zaś piękne kwiaty lub inną grafikę. Ich kolorystyka jest bardzo żywa i wesoła. No i gramatura tych papierów bardzo mi pasuje, gdyż nie lubię cienkich papierów, a te są grube.

Moja praca to urodzinowa kartka dla mamy. Na wierzchniej warstwie wykonałam wzór przez piękną maskę Tima Holtza. Dookoła wykonałam imitację przeszycia. Dodałam wykrojone liście również z tego samego arkusza papieru, kilka kwiatków i emaliowane kropki. Kartka wygląda jak ogród na wiosnę.






Użyłam:






Serdecznie pozdrawiam

Ola




Brak komentarzy: