16 listopada 2020

ŚWIĄTECZNY HOMEDECOR

 


Witajcie, dziś przychodzę do Was z pomysłem na świąteczne dekoracje, które powstały w technice decoupage. 

Moje świąteczne dekoracje czyli dwie bombki hdf powstały przy wykorzystaniu papieru do decoupage Ciao Bella Frozen Roses.  Bardzo lubię świąteczne dekoracje, szczególnie te, które mogę podarować bliskim. Jeden zestaw takich dekoracji już zdobi moja pracownię, więc postanowiłam wykonać drugi, ale inną techniką. W ten sposób mogłam wykonać świąteczny home decor w tym samym klimacie, ale ten prezentuje się całkiem inaczej niż poprzedni. 




Bazy hdf pomalowałam farbami DecoArt i ozdobiłam przy użyciu pudrów do embossingu WOW oraz kilku innych dodatków. 

Pomysł na materiałowe wstążki zaczerpnęłam od @InsporacjeZDuszą która znajdziecie zarówno na Facebooku jak i na YouTube. 







A tu znajdziecie tutorial na wykonanie takich dekoracji. Mam nadzieję, że zainspiruje on Was i pozwoli wprowadzić świąteczny nastrój do Waszych pracowni. 








Materiały ze sklepu:

  

   


   




 






Brak komentarzy: