26 listopada 2020

Clean&Simple - Świąteczny duet

 


Witajcie :) 
Na dzisiejsze nasze spotkanie na blogu, przygotowałam dla Was dwie kartki, które wbrew pozorom nie tak łatwo było wymyśleć ;) 
Na początek chciałam Was zapytać: co sądzicie o stylu Clean&Simple? 
Lubicie? Nie lubicie? Próbowaliście? 
Ja bardzo lubię prace w tym stylu i podziwiam każdego, kto tworzy właśnie w CS. Sama nie potrafię wykorzystać potencjału jaki drzemie w pracach prostych, acz bardzo wymownych. Do takich projektów trzeba mieć głowę nie od parady :) 
Ale od czasu do czasu siadam i próbuję swoich sił, wytężam głowę i wykorzystuję moją chirurgiczną precyzję, by stworzyć prace Clean&Simple :) 
Tak też powstał ten świąteczny duet. Do jego stworzenia wykorzystałam pudry do embossingu firmy WOW i kilka stempli, które kurzyły się w szufladzie. Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić ducha świąt, a przy tym zmieścić się w ramach tego prostego, wymownego stylu. 










Że sklepu użyłam:




 









Brak komentarzy: