20 sierpnia 2020

POLSKIE WESELE - ŚLUBNY BOX Z KLIMATEM

 


Witajcie. Dziś klimaty ciepłej, słonecznej Toskanii z papierami Ciao Bella pełnymi maków i wiejskiego, sielskiego życia. 
Maki są uważane za polskie kwiaty, mi kojarzą się letnim czasem spędzonym na wsi. Postanowiłam więc wykonać ślubny exploding box, podkreślając klimat polskich wesel. Bardzo przyjemnie tworzyło się ten projekt. W bloczku znalazłam arkusz z kwadratowymi obrazkami idealnie nadającymi się na ścianki boksa. Przy okazji udało mi się opowiedzieć pewną historię i za pomocą tych obrazków złożyć Młodej Parze życzenia :) 
Czy Wy też to widzicie? 



Każda ścianka ma do przekażą życzenia, które można wyczytać między wierszami. 
Główna ścianka, z napisem "W dniu ślubu", na której znajdują się drzwi - symbolizuje nową drogę życia we dwoje, którą Nowożeńcy właśnie rozpoczynają. 
Kolejna, z bukietem pięknie kwitnących kwiatów zapowiada życie pełne miłości i radości z założenia rodziny. 
Kolejny jest symbolem wspólnej drogi życia do przemierzenia razem - pod obrazkiem zrobiłam miejsce na pieniążki, które pomogą im tą drogę rozpocząć ;) 







Na koniec zostawiłam dla Was zdjęcia złożonego boksa. Wieczko okleiłam papierami we wzór pisma, z myślą, że dzień ślubu jest rozpoczęciem pisania nowej historii. Z zewnątrz boks okleiłam papierem w chmury - mały fragment nieba, który chciałam im podarować, jednocześnie jest symbolem i pamiątką, że każdy dzień zakochanych jest niczym spędzony w niebie :) 





Taka ze mnie romantyczką :) 

Mam nadzieję, że box i jego historia się Wam spodobały i spróbujecie sami opowiedzieć jakąś ciekawą historię wykorzystując papiery i materiały z naszego sklepu :) 

Pozdrawiam Marlena 

Ze sklepu użyłam:





Brak komentarzy: