15 sierpnia 2020

PUDEŁKO NA ZDJĘCIA

Mówią, że potrzeba jest matką wynalazków. I ja właśnie z potrzeby, zrobiłam sobie dziś pudełko na zdjęcia.

Zdjęcia do layoutów trzymałam dotychczas w plastikowej kopercie. Jednocześnie szybko doszłam do wniosku, że to nie jest optymalne rozwiązanie. Najczęściej drukuję na papierze fotograficznym kolaże ze zdjęć w formacie 6/9 cm, więc przygotowałam kawałki tektury introligatorskiej o odpowiedniej wielkości i zaczęłam składać pudełko. Obłożyłam je papierem scrapowym i pomalowałam gesso. Wieczko przymocowałam do pudełka przy pomocy malutkich zawiasów i ćwieków. Pudełko było gotowe do ozdobienia. 




Nałożyłam pastę strukturalną przez maskę, a następnie w kilku miejscach dodałam pastę pękającą. Delikatnie podsuszyłam i zaczęłam przyklejać elementy kompozycji. Połączyłam ze sobą tekturki, odlewy z żywicy i metalowe elementy, i zabezpieczyłam je białym gesso. Kiedy wszystko było suche, przeszłam do malowania. Wybrałam matową niebieską farbę akrylową i malując pudełko łączyłam ją z płynnym pigmentem Fluid Acrylics Cobalt Blue Hue oraz farbą metaliczną Matte Metallics Turquoise. Na koniec nałożyłam patynę Antiquing Cream Raw Umber i metaliczny wosk. Mam nadzieję, że pudełko się Wam podoba.

Uściski,

 WYKORZYSTANE PRODUKTY:



aj











Brak komentarzy: