6 czerwca 2020

OWOCOWY PROJEKT


Na wstępie powiem wam, że mam słabość do tak cudownych ilustracji, jak te w papierach Graphic45 z kolekcji Fruit & Flora. Nigdy nie myślałam o sobie jako wielbicielce klimatów vintage, ale właśnie takie retro motywy i do tego owocowe, sprawiły że po prostu wiedziałam, że powstanie z nich coś wyjątkowego! 


Oczywiście baaardzo ciężko było pociąć te arkusze, ale jak już się do tego zabrałam, to wybrałam najfajniejsze elementy i zaczęłam wymyślać kompozycję. Znalazły się w niej także odlewy z żywicy, tekturki oraz sztuczne owoce.



Jak możecie zauważyć w tle postanowiłam stworzyć dodatkową teksturę za pomocą maski Tima Holtza oraz żelowej farby Izink - nowości w naszym sklepie. Tą samą pastą uwydatniłam szczegóły w odlewach oraz na samej ramce nakładając ją palcem.




WYKORZYSTANE PRODUKTY:

   

DecoArt Media Gesso Białe    16oz.jpg



pozdrawiam serdecznie,

Brak komentarzy: