3 czerwca 2020

LAYOUT NA OKIENNICY


Cześć,
Dziś przygotowałam dla Was layout na bazie okiennicy. Zazwyczaj w takich projektach używam farb akrylowych, tym razem jednak postanowiłam pobawić się mgiełkami Lindy's Stamp Gang.

Kiedy już zdecydowałam, czy okiennica będzie otwarta, czy zamknięta, zabezpieczyłam ją białym gesso. Następnie przykleiłam w jej wewnętrznej części Collage Paper Tima Holtza i po wyschnięciu kleju, stonowałam tło gesso. W międzyczasie, do pasty strukturalnej dodałam trochę mgiełki Lindy's Starburst Frolic In The Forest. Kiedy mieszacie pastę z produktami o takiej konsystencji pamiętajcie, żeby nie dodać zbyt wiele, ponieważ stanie się zbyt rzadka i straci swoje właściwości.
Kiedy nałożony przez szablon wzór wysechł, dodałam do tła trochę kontrastu używając mgiełek Dark Chocolate Truffle i Frolic In The Forest.



Czas na same okiennice. Dla ciekawszego efektu użyłam kilku odcieni niebieskiego. Nakładałam na przemian maglicals tilt-a-wheel teal, mgiełkę Tawny Turquoise i squirt Banff Blue. Ten efekt bardzo mi się podoba. Odłożyłam bazę na bok i przeszłam do wybierania dodatków. W moich pracach zawsze jest pełno kwiatów, więc i tym razem nie mogło ich zabraknąć. Tak jak elementów z żywicy, z których część po przygotowaniu czarnym gesso, pomalowałam przy użyciu Dark Chocolate Truffle.





Czasem zastanawiam się, co lubię bardziej - przygotowywanie bazy, czy układanie kompozycji. I muszę Wam przyznać, że nie wiem. Czasem to obserwowanie, jak łączą się kolory, daje mi niezwykłą satysfakcję. Innym razem znów moment, w którym kompozycja nabiera kształtu. Szczególnie, że bardzo lubię te kompozycje dopieszczać. Tym razem na przykład dodałam przeciągającego się metalowego kota.
Mam nadzieję, że projekt Wam się spodoba i zachęci Was do wykonania własnej okiennicy 😊





Brak komentarzy: