25 czerwca 2020

HOME DECOR - LATARNIA WSPOMNIEŃ



Witajcie.
U mnie dziś bardzo wakacyjnie. Postanowiłam zaprezentować Wam pomysł na wykonanie wakacyjnego home decor'u, czyli latarnię wspomnień.
Do wykonania takiej dekoracji wykorzystałam bazę MDF w kształcie latarni morskiej, któreą okleiłam papierami Mintay Papers - Marina. Wybrałam jasny papier z motywem desek i troszkę go podkolorowałam mgiełkami Lindy's oraz 13@rts. Gdzie niegdzie zobaczycie chlapania i kamyczki 3D balls, które kojarzą mi się z morską pianą.Na środku latarni wykonałam "wianek" z sizalu i plecionego sznurka bawełnianego, na którym umieściłam zdjęcie. Wianek ozdobiłam wyciętymi elementami z arkusza dodatków oraz z małego bloczka i niektórych arkuszy kolekcji. Całości dopełniają muszelki oraz drewniane elementy Kaiserkraft.


Żeby zrównoważyć nieco kompozycje i odciążyć środek, na dole latarni również wykonałam zdobienie z muszelek, gazy i buteleczki z piaskiem i brokatem, w którą włożyłam zwój papieru imitujący list w butelce.









Myślę, że taki home decor będzie się super prezentował na ścianie pokoju nastolatki, a przy tym może być świetną pamiątką letnich wakacji.

WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY

Papiery Mintay - Marina 


DODATKI  
Kaisercraft Lady Like Die-Cut

MEDIA
13@rts - Gesso clear 
Mgiełka 13@rts Pastel Cobalt
Mgiełka 13@rts Pastel Mint
Mgiełka 13@rts Pastel Salamon
Mgiełka Lindy's Stamp Gang  - Flat Fabios Luminous Lemon
Akwarele w proszku - 13@rst - Rainbow Color Duo Turquoise



Brak komentarzy: