10 czerwca 2020

DZIECIĘCY BOX NA CHRZEST


Witajcie, dziś zaglądam tutaj do was z boxem na chrzest. Do jego wykonania użyłam pięknych papierów Mintay by Karola Witczak Tiny Miracle. Urzekły mnie elementy do wycinania, są wystarczające do zapełnienia każdej ze stron boxa.



Bazę wykonałam sama z białego papieru 300 g. Box jest ozdobiony papierami Mintay by Karola Witczak Tiny Miracle. 

 Wieczko boxa ozdobiłam papierem Tiny Miracle: Papier 01. Napis, kółko oraz falbankę podkleiłam kosteczkami dystansowymi. Pod spodem dokleiłam kokardkę z tasiemki, a nad napisem kryształek. Dół boxa okleiłam papierem w piękne duże grochy... Tiny Miracle: Papier 05


 Środek ozdobiłam elementami z arkusza Tiny Miracle: Papier 06. W niektórych miejscach aby uzyskać efekt warstw przykleiłam na kosteczkach dystansowych wycięte szczegółowe elementy z Tiny Miracle: Elementy do wycinania

 Na środku umieściłam chrzcielnice 3d, a dookoła niej kwiaty i listki wycięte wykrojnikiem.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
NARZĘDZIA:
KLEJENIE:


Pozdrawiam Ola






Brak komentarzy: