13 lutego 2020

MORSKI LAYOUT


Hej, 

Dziś mam dla was coś w morskim klimacie! Stworzyłam warstwowy layout na papierach Kaisercraft. 

Zapraszam dalej.
Jako arkusz bazowy wykorzystałam piękny papier z przetarciamy przypominający wodę. Warto wspomnieć, że papiery Kaisercraft są dość cienkie i robiąc LO warto je podkleić jakimś kartonem lub tekturą :) Tworząc kompozycję wybrałam dodatkowy arkusz, który porwałam i ułożyłam warstwami jeden na drugim. Dodałam papierowe kwiaty od Primy Marketing, muszelki, gazę i drobne kamyczki.















WYKORZYSTANE PRODUKTY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Unchatered Waters
- Streak
- Pelagic

MEDIA:
gesso białe 13arts
Crackle Accent Ranger
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Venus Violet Blue
mgiełka Lindy's Stamp Gang Steampunk Sepia
squirts Lindy's Stamp Gang Maple Syrup Bronze


INNE:
stempel Kaisercraft
klipsy metalowe Tim Holtz
błyszczące ozdoby Tim Holtz
maska Tim Holtz
taśma filmowa Tim Holtz
nozyczki
Klej Tacky Glue



Brak komentarzy: