11 lutego 2020

TAG-TO BE BEAUTIFUL


Witajcie!
Kolekcja Kaisercraft Grand Bazaar skradła moje serce nie tylko jeśli chodzi o wzornictwo i kolor papieru, ale również elementy ozdobne i napisy. Zapraszam dalej, a zobaczcie sami jak je wykorzystałam w swojej pracy :)



Przygotowałam warstwowy tag, gdzie główny element kompozycji stanowią okiennice skrywające przesłanie :) Uzupełniłam ją o kwiat wycięty z tejże kolekcji i elementy Die-cut. Całość delikatnie pochlapałam czarną farbą akrylową i postemplowałam Texture Clear Stamp Tiny Dot oraz Texture Clear Stamp Grunged.








WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Kolekcja Kaisercraft Grand Bazaar 6.5x6.5 cala


DODATKI
Elementy papierowe Grand Bazaar Die-cut
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Tiny Dot
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Grunged
Nity szerokie Brown


MEDIA I KLEJENIE
Tusz Distress Oxide Walnut Stain
Arkusz kwadracików 3D 1.5mm
Klej Aleene's Original Tacky Glue 236ml

NARZĘDZIA
Nożyczki precyzyjne 4 calowe

Brak komentarzy: