14 listopada 2019

WIELE NAS RÓŻNI ART JOURNAL


Uwielbiam akwarelowe efekty osiągane przy użyciu różnych rodzajów farb i pigmentów. Nieregularne plamy, nieprzewidywalne przejścia kolorystyczne, interesujące zacieki. Zawsze wychodzą i tworzą ciekawe tło dla wszelkiego rodzaju kolażowych zabaw.
W tle mojego kolażu przebija się żółty, pomarańczowy i przewaga czerwonego koloru. Zdziwicie się jednak jak wiele farb użyłam, aby uzyskać zadowalające mnie efekty kolorystyczne.  Wciąż zmieniałam tło używając różnych odcieni tych trzech kolorów, nakładając kolejne warstwy i łącząc je wodą bezpośrednio na papierze. Żółty nie był dość żółty jak w mojej wyobraźni, czerwony był za mało krwisty, a pomarańczowy nie chciał spoić tych dwóch w taką całość jaką miałam w głowie. Po kolejnych etapach w końcu stwierdziłam, że może już mniej więcej zostać tak jak jest ;)
No dobra, to może wymienię teraz jakich farb używam do moich akwarelowych efektów. 
Po pierwsze Ecoliny firmy Talens, znane wszystkim od dawien dawna. Mają duży wybór kolorów i żaden nie jest taki jak sobie wyobrażamy po obejrzeniu buteleczki, są tysiąc razy piękniejsze, ich odcienie naprawdę zaskakują.   
Po drugie, tusze Distress w butelkach uzupełniających. Tusze wodne, mocno skoncentrowane w uroczych szklanych buteleczkach. Służą do uzupełniania poduszek tuszy w klasycznych opakowaniach, ja jednak zdecydowanie wolę używać je rozpuszczane z wodą w różnych proporcjach. Mieszam kolory na paletce, lub od razu na papierze akwarelowym. 
Po trzecie, Magical Shaker Lindy's Stamp Gang. Mieszam je miedzy sobą, mieszam z innymi farbami, bardzo lubię wszelkiego rodzaju farby w proszku. 
Po czwarte, moje ostatnie błyszczące odkrycie czyli Lindy's Stamp Gang Squirts. Śliczne mieniące się pigmenty, które mieszamy z wodą w butelce i dozujemy na paletkę.  
Do rozjaśniania, lub dodatkowych efektów używam, przeważnie w każdej pracy, białą mgiełkę Lindy's Stamp Gang
To by było na tyle jeśli chodzi o akwarelowe tło mojej dzisiejszej inspiracji. Teraz może przejdźmy do oglądania zdjęć. 












WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Brak komentarzy: