9 listopada 2019

PUDEŁKA W WERSJI JESIENNEJ


Hej, 

Na moim biurku od jakiegoś czasu niezmiennie panują ciepłe, jesienne klimaty. Ponownie sięgnęłam po kolekcję Autumn Sunset od Primy, aby ozdobić nią dwa tekturowe pudełka.

zapraszam!

Jako bazę wykorzystałam moje ulubione tekturowe pudełka w dwóch rozmiarach. Na jednym z nich umieściłam przestrzenna kompozycję z liskami, a na mniejszym z sarenką. Oprócz elementów papierowych, na wieczkach znalazły się żołędzie, patyki, sizal oraz drewniane dodatki. Jako dopełnienie dodałam pięknę papierowe kwiaty oraz małe kamyczki i brokat.









PAPIERY:
Prima Marketing: Autumn Sunset
zestaw papierów 30x30cm

MEDIA:
gesso przezroczyste 13arts

INNE:
pudełka hexagon zestaw
kwiaty Prima Marketing
nozyczki
Klej Tacky Glue


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!