26 listopada 2019

KARTKA ŚWIĄTECZNA

Witam serdecznie,
Święta zbliżają się wielkimi krokami, to odpowiedni czas aby zrobić kartki dla bliskich i dalszych znajomych.
Papier piękny, udekorowany tekturką i kompozycją kwiatową.

Zapraszam dalej!


Nutki to wycinanka - wykrojnik Virtuoso - Music - Memory Box.

Elementy dekoracyjne - z zestawu elementów drewnianych Kaisercraft.


 Kwiatka zrobiłam przy pomocy maty i narzędzi do formowania kwiatów  Flower Shaping Essentialsnastępnie pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 





Elementy dekoracyjne przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm,  klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast  papier taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
Elementy dekoracyjne - z zestawu elementów drewnianych Kaisercraft.
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials

MEDIA:

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kartka spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: