14 września 2019

URODZINOWE KARTKI Z KOLEKCJA FARMLIFE



Hej,

Aby stworzyć ciekawe kartki urodzinowe z niecodziennymi elementami, sięgnęłam po kolekcję Farmlife od Mintay. Przygotowałam dwie wersje wykorzystując jedynie papiery.

zapraszam dalej.

Zdecydowałam się na format DL, z którym mi się najlepiej pracuje. W tej inspiracji zdecydowałam się na skorzystanie z kilku arkuszy papierów Mintay - wybrałam dwa wzory jako tło. Oprócz tego wycięłam mnóstwo elementów, z których ułożyłam kompozycje na środku. Na samym końcu dodałam urodzinowe napisy.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Mintay by Karola: Farmlife
- elementy do wycinania
- paper 01
- paper 03
- paper 02
- paper 06

INNE:
nozyczki
Klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: