24 września 2019

DWIE KARTKI Z TEKSTEM


Witam serdecznie!
Dzisiaj dwie kartki - z papierów z nowej kolekcji Prima - Apricot Honey. To zestaw pięknych papierów, gdzie znajdziesz elementy do wycinania: karty, motylki, szyldy z napisami.  
Elementy powycinane z tej kolekcji umieściłam na tle https://craft4you.pl/pl/p/Wanderlust-Papier-03/5452.

Jesteście ciekawi jak wyszło? -  zapraszam dalej!









Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.




Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D-2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
mata i narzędzie do formowania kwiatków Flower Shaping Essentials

MEDIA:

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że projekt spodoba się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: