12 września 2019

RAMKA Z MOON CHILD


Hej!
Pokusiłam się o zmediowanie kolejnej ramki na zdjęcie od Kaisercraft Beyond The Page. Tym razem sięgnęłam po Ecoliny i śliczną kolekcję papierów Prima Marketing Moon Child. Ciekawi efektu? Zapraszam dalej!




Ramkę MDF od Kaisercraft Beyond The Page 4x6 cala pokryłam białym gessonastępnie naniosłam Embossing Paste Crackle na samą bazę, kiedy wyschło również przez maskę. Kolor uzyskałam za pomocą farb akwarelowych- wykorzystałam Ecoline  508 Prussian blue,
 580 Pastel blue oraz 337 Magenta.
Środek ramki jak również kompozycja kwiatowo-motylowa to piękna kolekcja papierów od Prima Marketing Moon Child. 
Na koniec tradycyjnie  delikatne stemplowanie i chlapania...




WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Prima Marketing Moon Child

DODATKI
Ramka Beyond The Page 4x6 cala
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Script


MEDIA I KLEJENIE
Grunt akrylowy Gesso Biale
Gel medium Multipurpose Medium
Pasta strukturalna Embossing Paste Crackle
Ecoline 508 Prussian blue
Ecoline 580 Pastel blue
Ecoline 337 Magenta
Tusz Archival Jet Black
Arkusz kwadracików 3D 2mm
Klej Aleenes Original Tacky Glue 236ml

NARZĘDZIA
Nożyczki precyzyjne 4 calowe
Szpachelki Plastic Palette Knives

Brak komentarzy: