7 września 2019

NA ZAKOŃCZENIE LATA


Witajcie! Ucieszyliście się z rozpoczęcia nowego roku szkolnego? Czy też raczej tak, jak ja, nie bardzo? Na pocieszenie postanowiłam zrobić sobie małe, nieco nostalgiczne, co nieco. Zapraszam - jeśli chcecie poznać szczegóły.
Na moim warsztacie powstało bardzo subtelne i romantyczne serduszko. Do jego wykonania wykorzystałam różne kolekcje papierów 49 and Market. Bazę okleiłam bardzo jasnym papierem, na który nałożyłam pastę strukturalną za pomocą maski Tima Holtza.
Gdy pasta wyschła, pochlapałam serce rozwodnionym tuszem Distress w kolorze "Frayed Burlap". Użyłam też tuszu Archiwal Ink, którym odbiłam stempel z motywem pisma.
Do ozdobienia mojego serca wykorzystałam elementy wycięte z różnych arkuszy papieru, a także dodatki w postaci wyciętych już die-cutów. Wszystko ponaklejałam warstwowo, używając taśmy piankowej 3D.
Na koniec dodałam naklejkę z motywującym hasłem.








Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy: