16 maja 2019

W ŚWIECIE KWIATÓW


Witajcie! Pogoda w ostatnich dniach nas nie rozpieszcza, ale za to dobrze robi roślinom i całej przyrodzie. W ostatnim poście wspominałam Wam o mojej innej pasji, jaką jest uprawa ogrodu, więc sami rozumiecie, jak warunki klimatyczne są dla mnie ważne. Choć moja fascynacja papierami, jak i światem roślin to dwie zupełnie różne dziedziny, to całkiem często sprowadzają się one do wspólnego mianownika, jakim są kwiaty. Lubię kwiatowe kompozycje i papiery o takich wzorach, czasem szukam inspiracji w ogrodzie. Zatem niech Was nie zdziwi to, że papiery Primy z kolekcji "Midnight Garden" wybrałam właśnie ze względu na jej nazwę. A co z nich powstało? Zobaczcie sami!

Zdecydowałam, że stworzę coś bardzo kobiecego i romantycznego. Co może stanowić upominek na przykład na zbliżający się dzień matki, albo zupełnie inną okoliczność. Postanowiłam użyć papierów do oklejenia drewnianej bazy manekina. Użyłam kwiatowego wzoru do oklejenia korpusu, natomiast nóżkę pozostawiłam w jednym kolorze.


Do korpusu dokleiłam suto marszczoną spódniczkę z tiulu, do której przymocowałam paseczek z wąskiej tasiemki satynowej z kropeczkami. Te tasiemki są słodkie! W sklepie znajdziecie ich różne odmiany w wielu kolorach.



Kolekcja "Midnight Garden" przypomina mi nieco kolorystyką papiery "Gypsy Rose" Kaisercraft, więc postanowiłam użyć die-cutów z tej kolekcji do ozdobienia mojego manekina.


Oczywiście, nie zabrakło mediów - popryskałam całość rozwodnionym pigmentem Lindy's Stamp Gang, dodałam też odrobinę mikrokulek przyklejonych na gel medium.


Kwiatowe wzory są urzekające! Wiem, że ich zwolenników nie muszę o tym przekonywać, ale może skuszą się też na nie ci, którzy zwykle od nich stronią. Mam nadzieję, ze nie będziecie tego żałować!

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Gypsy Rose Die-cut Kaisercraft
Tasiemka satynowa z kropeczkami Burgundy
Brush Set Round Taklon
Taśma piankowa 3D - 2mm
Kwiaty Papierowe Vintage Potpourri Cerise

Pozdrawiam serdecznie


3 komentarze:

Alicja pisze...

PIękna praca :)

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Dziękuję!

Ustvarjalni dotik pisze...

A little pink dress :) I like it very much. It so beautiful.
---------------------------------------------------------------
A day without a scrapbooking is a lost day. - Author Kuverte