2 maja 2019

ROMANTYCZNY LAYOUT


Witajcie!
Wiosna już na dobre rozwinęła skrzydła, zatem ogarnęło mnie kwiatowe szaleństwo! Co prawda, nie dotyczy ono wyłącznie scrapów i kartek, bo okazjonalnie bywam też zapalonym ogrodnikiem :) Dziś jednak zapraszam Was nie do ogrodu, ale do obejrzenia mojego najnowszego layoutu.

Postanowiłam wykorzystać niezbyt ciepłe dni majówki na stworzenie bardzo delikatnej, romantycznej kompozycji. Kwiatowe motywy oraz eteryczna kolorystyka kolekcji "Fairy Garden" Kaisercraft szczególnie przypadły mi do gustu i zainspirowały do wykonania pełnego słońca i kwiatów layoutu.
Jako tło wykorzystałam papier z motywem chmur - uznałam, że idealnie łączy się z wybranym do oscrapowania zdjęciem.



Dookoła fotografii umieściłam wycięte z papierów kompozycje kwiatowe, wsunęłam pomiędzy nie serwetki, a pod spodem dałam trochę pasty strukturalnej, nałożonej za pomocą maski Tima Holtza "Gothic".


Na arkuszu z naklejkami wyszukałam pasujący do całości napis, który podkleiłam dwoma warstwami taśmy klejącej 3D. Pianką podkleiłam także wycięte motywy, co po naklejeniu ich na siebie dało bardzo bogatą, warstwową kompozycję.


Całość wzbogaciłam drobnymi kamyczkami i kulkami. Bardzo fajnie sprawdził się żwirek barwiony od 13@rts w kolorze brudnego błękitu - jest bardzo lekki i łatwy do przyklejenia, a jego barwa idealnie wpisała się w kolorystykę papierów.



Motyle wycięte z arkusza "Flluttering" również zostały podklejone pianką, aby sprawiały wrażenie unoszenia się nad kompozycją.


Stemple z motywem pisma odbite przy użyciu tuszu archival to obowiązkowy element niemal każdej mojej pracy. Dzięki zastosowaniu takiego obramowania kompozycja daje wrażenie większej głębi. Tusz Archival nie reaguje z wodę, zatem na spokojnie można pracować z płynnymi mediami na takich postemplowanych powierzchniach.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Fairy Garden: Fairy Dance Kaisercraft
Fairy Garden: Fairyland Kaisercraft
Fairy Garden: Fantasy Kaisercraft
Fairy Garden: Fluttering Kaisercraft
Fairy Garden: Magical Kaisercraft

MEDIA:
Żwirek Barwiony Light Blue
Tusz Archival Potting Soil

DODATKI:
Tim Holtz Stencil: Ghotic
Taśma klejąca 3D


Mam nadzieję, że pozostałe dni majówki będą nieco cieplejsze i spędzę je również wśród kwiatów,
ale tym razem w ogrodzie :)
Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: