23 maja 2019

KARTKI Z MISTY ROSE


Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam kartki, które sprawdzą się na wiele okazji. W ich wykonaniu posłużyłam się kolekcją Prima Marketing Misty Rose.
Zapraszam dalej!



Wykorzystałam gotowe białe bazy do kartek .Kompozycje kwiatowe Buttercream Paper Blooms na obu kartkach umieściłam na tagach, których brzegi podkreśliłam tuszem Vintage Photo. Tekturki pokryłam tuszem do embossingu Primary Burgundy Red.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY
PAPIERY
Prima Marketing Misty Rose
Bazy do kartek Białe

DODATKI
Dratwa naturalnie barwiona biała
Kwiaty papierowe Buttercream Paper Blooms

MEDIA I KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 2mm
Klej Aleenes Original Tacky Glue 236ml
Tusz Distress Vintage Photo
Tusz Distress Aged Mahogany
Puder do embossingu WOW Primary Burgundy Red


NARZĘDZIA
Trymer Super Trimmer 


2 komentarze:

Alicja pisze...

bardzo ładne!

dercy lyne pisze...

NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
  -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
Cześć, nazywam się Darci Lyne, przeczytałem post-komentarz online dziennikarza z Los Angeles, który ujawnia, jak trwale wyleczył słabą erekcję i szybki wytrysk 2 miesiące po tym, jak jego żona opuściła Go, a także powiedział, że dr NOSA czyni jego byłego żona wraca po 2 latach separacji. Skontaktowałem się z tym samym doktorem NOSA z powodu moich wyzwań w życiu, mam te Potężne Intencje, że rzeczy będą działać dla mnie, wierzyłem w świadectwa, które dowodzą prawdziwego życia. Uświadomiłem sobie, że dobrze byłoby tutaj się podzielić, ponieważ wiem, że to również zainspiruje innych. Miałem szczęście spotkać osobisty kontakt BLACK MAGIC SPELLS Caster
 -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
Nie jestem pewien, czy mógłbym to zrobić bez niego. Poddałbym się i uwierzył, że mój mąż spotykał się z kimś innym i powiedział, że skończyliśmy. Po tym, jak Dr.NOSA rzucił magiczne zaklęcie miłości, mój mąż dzwoni do mnie na komórkę i wraca do domu. Dziękuję bardzo za powrót mojego męża do domu po 3 latach rozłąki. Jesteśmy wiecznie zadłużeni. dzisiaj świadczę z radością i szczęściem światu ... także możesz
WhatsApp z nim-- +2349083639501
* Miłośnik Love Spells Win-Back Ex
* Magiczne zaklęcie sukcesu i promocji
* Szczęśliwego uroku - BUSINESS STAR
* oddziały - HAK OCHRONNY
* rozdzielczość klątwy
 * Rozwiązanie problemu rozwodu?
  * rozwiązanie choroby i chorób ciała
* chcesz zaklęcia miłosnego dla nowego kochanka?
* duchowe oczyszczenie
* Magia płodności - OWOCE KOBIET
* Bezproblemowe rozwiązanie problemu?