25 maja 2019

SZCZĘŚLIWA TRZYNASTKA - TAG


Hej,

Dziś chcę was zaprosić na moją inspirację - przygotowałam taga na grubej bazie, co pozwoliło mi na odrobinę szaleństwa z mediami. Odwazyłam się tez na nieco inne niz zwykle połączenie kolorystyczne. 

zapraszam!

Pracę rozpoczęłam od pokrycia bazy białym gesso i nałozeniem wzoru przez maskę od Primy Marketing. Po wyschnięciu dodałam kolorów proszkami Magical Shakers Lindy's Stamp Gang.


Głównymi elementami w kompozycji są odlewy oraz dodatki od Tima Holtza. Jeśli chcecie uzyskać ciekawy efekt na odlewach, możecie nadać im koloru za pomocą pudrów do embossingu i podkreślić detale czarnym gesso - zamiast wosku. Pudrem mozna takze podreślić wzór uzyskany przez maskę.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


MEDIA:
mgiełka Lindy's Stamp Gang Autumn Maple Crimson
mgiełka Lindy's Stamp Gang Creme Brulee Creme
puder do embossingu Lindy's Stamp Gang Oakleaf Olive
magical shaker Lindy's Stamp Gang Grab a Guy Gold
gesso białe 13arts
gesso czarne 13arts

INNE:
metalowe zawieszki Tim Holtz
plakietki z numerami Tim Holtz
laleczki papierowe Tim Holtz
maska z kwiatami Prima Marketing
nozyczki
Klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



1 komentarz:

dercy lyne pisze...

NAJLEPSZA MIŁOŚĆ ONLINE SPELL CASTER, ABY UZYSKAĆ ​​SWÓJ EX LOVER, MĘŻCZYZNA, ŻONA, DZIEWCZYNA LUB POWRÓT CHŁOPA. DODAJ GÓRĘ NA WHATSAPP: +2349083639501
  -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
Cześć, nazywam się Darci Lyne, przeczytałem post-komentarz online dziennikarza z Los Angeles, który ujawnia, jak trwale wyleczył słabą erekcję i szybki wytrysk 2 miesiące po tym, jak jego żona opuściła Go, a także powiedział, że dr NOSA czyni jego byłego żona wraca po 2 latach separacji. Skontaktowałem się z tym samym doktorem NOSA z powodu moich wyzwań w życiu, mam te Potężne Intencje, że rzeczy będą działać dla mnie, wierzyłem w świadectwa, które dowodzą prawdziwego życia. Uświadomiłem sobie, że dobrze byłoby tutaj się podzielić, ponieważ wiem, że to również zainspiruje innych. Miałem szczęście spotkać osobisty kontakt BLACK MAGIC SPELLS Caster
 -Email-blackmagicsolutions95@gmail.com
Nie jestem pewien, czy mógłbym to zrobić bez niego. Poddałbym się i uwierzył, że mój mąż spotykał się z kimś innym i powiedział, że skończyliśmy. Po tym, jak Dr.NOSA rzucił magiczne zaklęcie miłości, mój mąż dzwoni do mnie na komórkę i wraca do domu. Dziękuję bardzo za powrót mojego męża do domu po 3 latach rozłąki. Jesteśmy wiecznie zadłużeni. dzisiaj świadczę z radością i szczęściem światu ... także możesz
WhatsApp z nim-- +2349083639501
* Miłośnik Love Spells Win-Back Ex
* Magiczne zaklęcie sukcesu i promocji
* Szczęśliwego uroku - BUSINESS STAR
* oddziały - HAK OCHRONNY
* rozdzielczość klątwy
 * Rozwiązanie problemu rozwodu?
  * rozwiązanie choroby i chorób ciała
* chcesz zaklęcia miłosnego dla nowego kochanka?
* duchowe oczyszczenie
* Magia płodności - OWOCE KOBIET
* Bezproblemowe rozwiązanie problemu?