5 maja 2017

KOMPLET Z OKAZJI DNIA MATKI

Witajcie,

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki, wykonałam komplet - kartkę plus czekoladownik z motywem róż.

Zapraszam po więcej szczegółów!

Do zrobienia tego zestawu użyłam papierów Graphic45 z kolekcji Portrait of a Lady. Wykorzystałam papiery: Alexandra, Josephine, Victoria oraz Diana, który posłużył jako baza czekoladownika.




Używając trymera przycięłam papier, aby zrobić wkładkę do koperty - nawiązuje ona do napisu na czekoladowniku.

 

Postanowiłam umieścić motyw róży także na kopercie, przykleiłam go za pomocą Tacky Glue.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Graphic45 kolekcja Portrait of a Lady
Alexandra
Josephine
Victoria
Diana

MEDIA:
gesso białe 13arts

NARZĘDZIA:
trymer i tablica do bigowania We R Memory Keepers
klej Tacky Glue

                                                - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Liczę na to, że mój projekt zainspiruje Was do stworzenia pięknych prezentów dla mam!

Pozdrawiam serdecznie :)




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: