16 maja 2017

GIRLANDA Z PAPIEROWYCH ROZETEK

Witam serdecznie!

Urodzinowe przyjęcie dla dziecka, to okazja do przygotowania pięknej jego oprawy. W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam pokazać girlandę papierowych rozetek.

Dodatkowo na końcu posta możecie podpatrzeć sposób na wykonanie papierowej rozetki.
Ciekawi? Zapraszam dalej!


Rozetki powstały z papierów kolekcji Graphic45 – Midnight Masquerade 12x12 cali. Papiery te są bardzo dobrej jakości, grube oraz mają piękne kolory i wzory.



Rozetki wycięłam za pomocą trymera Martha Stewart z arkuszy Midnight Masquerade, Romantic Rendezvous, Music Makers, Deliciously Decadent, Savor the Magic, Irresistible Intrigue, Moonlight Mystery. Do każdej doczepiłam sznurek by móc na przyjęciu zrobić z nich girlandę.


Koła wycięłam z arkusza Moonlight Mystery oraz Music Makers i przykleiłam do rozetek za pomocą kleju szybkoschnącego Quick-Drying Tacky Glue. Literki i cyfrę 8 wycięłam z czarnego brystolu.


 Dodatkowo do rozetki z cyfrą 8 przykleiłam maski wycięte z arkusza Venitian Carnival.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
kolekcja Graphic45 – Midnight Masquerade

NARZĘDZIA
tablica do bigowania Martha Stewart Wersja Mini

KLEJENIE
klej szybkoschnący Quick-DryingTacky Glue


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że girlanda z papierowych rozetek jest dobrym pomysłem na oprawę urodzinowego przyjęcia i Wam się spodobała.

Pozdrawiam serdecznie!!!


Tu możecie zobaczyć jak zrobiłam papierową rozetkę :)




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: