16 marca 2017

SZCZĘŚCIE UKRYTE WE WSPOMNIENIACH

Cześć!

Nie ma to jak wspominać szczęśliwe chwile, które zamknęliśmy w zdjęciach. Nie muszą one być wyjątkowe w szczególny sposób. Szczęście jest w końcu zamknięte w najprostszych małych rzeczach. Mam zdjęcia z wakacji, które były pasmem samych takich małych chwil. Niestety zdjęcia zaginęły gdzieś w toku przeprowadzki. Albumik mam nadzieje zmobilizuje mnie do ich odnalezienia :).

Zapraszam do oglądania!


Idealna do oprawy tych zdjęć jest kolekcja Island Escape. Plaża, morski niebieski z zielenią, błękit nieba idealnie współgrają z tą wakacyjną kolekcją.

Albumik ten mam wrażenie dość mocno odbiega od mojego romantycznego stylu. Przód kartki zbudowałam z warstw papierów przyklejonych kostkami 3D i wykończonych dziurkaczem. Centralnym punktem kompozycji jest napis o szczęściu pochodzący z zestawu naklejek Out of the Blue. Naklejki te pojawiły się także na kartach albumu.



Komponując okładkę użyłam metalowego kluczyka z zestawu Idea-Ology Silcer Keys oraz agrafki z napisem Memories z zestawu agrafek Idea-Ology Trinket Pins. Wykorzystałam także ćwieki Idea-Ology Fluted Fasteners with Washers ale zamiast oryginalnej główki wstawiłam ćwiek z perełką. Jak zwykle zamotałam tasiemki przy sprężynach. Idealnie nadała się do tego tasiemka Vintage Wrinkled White, którą pokolorowałam tuszami.


 
Lubię na bazy stron papiery, które nie są zbytnio wzorzyste. W tej kolekcji jest ich całkiem sporo:Bird of ParadiseDrift WorldMahalo czy Ohana. Mają za to ciekawe przejścia kolorystyczne. Uznałam, że warto je podkreślić mgiełkami. Wykorzystałam do tego mgiełki 13arts.




Pastelowe odcienie mgiełek idealnie komponują się z papierami. Jednocześnie zostawiają wrażenie ziarnistości, jak ziarenka piasku i krople wody. Użyłam mgiełek w kolorach Cinnamon, Mint i Turquise.




W ozdabianiu albumiku przydatna była także tasiemka Chevron w kolorze Champagne. Nie mogło także zabraknąć perełek w płynie. Tym razem użyłam koloru Bisque. Kropki robiłam także tuszem Splash! w kolorze srebrnym. W niektórych miejscach srebrne kropki rozmazałam za pomocą chusteczki aby dodać pracy blasku.




MATERIAŁY:

PAPIERY:
Bird of Paradise
Drift World
Mahalo
Ohana

DODATKI:
naklejki Out of the Blue
agrafki Idea-Ology Trinket Pins
ćwieki Idea-Ology Fluted Fasteners with Washers
tasiemka Vintage Wrinkled White
tasiemka Chevron w kolorze Champagne

MEDIA:
perły w płynie Liquid Pearls Bisque
tusz akrylowy Splash! w kolorze srebrnym

MGIEŁKI
mgiełka 13arts Pastel Cinnamon
mgiełka 13arts Pastel Mint 
mgiełka 13arts Pastel Turquoise

KLEJENIE:
arkusz kwadracików 3D - 1mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Podoba wam się? Mnie bardzo, mimo że nie jest romantyczny ani postarzany :)




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

Śliczny w cudnych kolorkach :)