20 marca 2017

CZY JUŻ WIOSNA NADCHODZI?

Witam serdecznie!

Zbliża się wiosna... robi się ciepło... przylatują ptaki... niedługo zakwitną pierwsze kwiaty... a zaraz po wiośnie nadejdzie lato...

Coś cudownego. I z tej okazji przygotowałam sobie album na fotki z wiosenno - letnich spacerów.

Zapraszam!



Do stworzenia tego albumu wykorzystałam kolekcję Kaisercraft: Cherry Tree Lane. Oprócz małego bloczka papierów w rozmiarze 6,5x6,5 cala użyłam jeszcze papierów 12x12cala: TelegraphQuill.

Album powstał na czarnej bazie z bloku technicznego w rozmiarze A3. Do przygotowania bazy albumiku wykorzystałam tablicę do bigowania Marthy Stewart. 

Do oklejenia albumu użyłam dwustronnej taśmy klejącej Scor-tape 1/8 cala.



Na okładce i w kilku miejscach w albumie znajdziecie motyle z zestawu stempli Texture Clear Stamp Butterflies oraz ptaki z zestawu stempli z wykrojnikami [DD919]:Feathered Friends.

Album wiązany jest tym razem tylko na rzemyk. Rzemienie zamontowałam w dziurkach przygotowanych za pomocą nitownicy Crop-A-Dile oraz nitów w standardowym rozmiarze i kolorze Warm Metal.

Oprócz papierowych elementów dodałam jeszcze metalowe dodatki: tarczę zegara z zestawu Idea-Ology: Clock Faces oraz dziurkę od klucza z zestawu  Idea-Ology: Locket Keys.



Album posiada sześć kart, każda karta ma wewnętrzną kieszonkę z prawej strony.


Do podklejenia elementów na kartach albumu użyłam taśmy 3D o grubości 1mm, na okładce na taśmie 3D o grubości 2mm.

W grzbiecie zamontowałam dodatkowo nit, dzięki czemu doczepić do albumu zawieszkę. Na zawieszkę wykorzystałam klatkę z zestawu Santoro Mirabelle FSC: Metal Charm oraz kluczyk z zestawu Idea-Ology: Locket Keys (pasujący do dziurki od klucza z okładki).



Brzegi kart i wszystkich papierowych elementów potuszowałam jak zwykle moim ulubionym tuszem Distress: Frayed Burlap.

Na każdej jaśniejszej stronie dodałam w "tle" odbitki mojego ulubionego (ostatnio) stempla: Chevron (robiłam to bez wykorzystania bloczka akrylowego). I jak zawsze wykorzystałam tutaj mój ulubiony tusz Distress: Frayed Burlap

W albumie przygotowałam dodatkowe kieszonki oraz klapki, których brzegi ozdobiłam przy użyciu dziurkacza EK Success: Slim Diamond Flower.



Na części stron przygotowałam trochę elementów ozdobnych, w których wykorzystałam wymienione wcześniej stemple ze wzorem motyli i ptaków. Ponadto dodałam wycięte kwiaty z papieru Telegraph


W ozdobnych kompozycjach na poszczególnych stronach dodałam też die-cutsy, które znajdują się w bloczku papierów w rozmiarze 6,5x6,5 cala.


Na okładce przedniej i tylnej przygotowałam kieszonki z kilkoma tagami z czarnego brystolu oklejonego z jednej strony papierami z kolekcji.


Na dodatkowych klapkach znajdzie się miejsce na notatki i dodatkowe zdjęcia...



... ponieważ część klapek jest "mobilna". Można je wyjąć i dzięki temu, że są w wersji rozbudowanej (harmonijka) możemy dodać tutaj cztery dodatkowe zdjęcia.



Kolejne strony albumu...


Również tutaj mamy klapkę. Jest ona jednak zamontowana na stałe.


W kieszonkach przy "nieruchomych" klapkach dodałam proste maty na zdjęcia.


Klapki ruchome i stałe są w albumie zamontowane na przemian :)...




Na niektórych stronach dodałam ozdobny pasek papieru, który podkleiłam tylko z jednego brzegu. Dzięki temu można pod niego podkleić zdjęcie lub włożyć dodatkowe tagi.



Nieruchoma klapka z dodatkową matą na zdjęcia.


Strona z ruchomą klapką :).


I elementem ozdobnym z możliwością wsunięcia zdjęcia/tagów pod ozdobny pasek.



Strona z nieruchomą klapką...



I wysuwaną matą...



Na tylnej okładce tak jak na przedniej jest dodatkowa kieszonka z dodatkowymi tagami :).


I tutaj też mamy ozdobny pasek, który można wykorzystać jako dodatkowy schowek.



Okładka tylna jest bardzo prosta. Dodałam tylko dwa elementy ozdobne, które można znaleźć w w bloczku papierów w rozmiarze 6,5x6,5 cala.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft - Cherry Tree Lane

NARZĘDZIA: 

tablica do bigowania w wersji mini Marthy Stewart
dziurkacz EK Success Slim Diamond Flower

STEMPLE:

Texture Clear Stamp Butterflies
z wykrojnikami
[DD919] Feathered Friends

KLEJE:
dwustronna taśma klejąca Scor-tape 1/8 cala
taśma 3D o grubości 1mm oraz 2mm

MEDIA:

tusz Distress: Frayed Burlap

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album wypełni się wkrótce nowymi pięknymi zdjęciami z wiosennych (na początek) i letnich spacerów. Co Wy na to?
`


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: