2 marca 2017

MINI ALBUMIK DLA MINI KOBIETKI

Dzień kobiet to także dzień malutkich kobietek, które dopiero wkroczą w świat. Dzisiaj mam dla was albumik przygotowany dla córci mojej przyjaciółki. Słodki jak ona. Z miejscami na zdjęcia i tagami na opisy. Pokażę wam też przy okazji jak rozwiązuję problem tworzenia dekoracji zachodzącej na zdjęcie, kiedy go jeszcze w albumie nie ma.

Zapraszam.


Albumik powstał na bazie kolekcji Cottage Rose. Ma prześliczne połączenie różu, zieleni i bieli. Na bazy kartek wybrałam papiery Welcom, Fragrant i Wallpaper. Pozostałe papiery z kolekcji wykorzystałam w dodatkach.



Jednym z moich ulubionych dodatków są kwiaty Kaisercraft. Tutaj idealnie pasował jeden z zestawu Fairy Floss. Listki pokolorowałam tuszem Peeled Paint. Ramkę zaś tuszem Picket Fence i pokryłam następnie Crackle Accents.



Z papieru Wallpaper wycięłam kwiatki, które idealnie nadały się na zdobienia w środku albumu.




Tagi wycięłam z papieru Welcom. Tasiemki Vintage Wrinkled są za szerokie do tak małych tagów, więc rozcięłam je na pół aby uzyskać szerokość dobrą do ich przewiązania.



Idealnym uzupełnieniem przestrzeni na każdej stronie jest dodanie kropeczek pereł w płynie.


Na tylnej okładce umieściłam border z dziurkacza Floral Lace. Jego wzór jest według mnie idealny do prac przeznaczonych dla dziewczynek.



Materiały:
papier Floral Boguet
papier Fragrant
papier Welcom
papier Wallpaper
papier Weatherboards
kwiaty Fairy Floss Paper Blooms
wstążka Vintage Wrinkled White
wstążka Vintage Wrinkled Pink
dziurkacz Floral Lace
perły w płynie Petal Pink
perły w płynie White Opal
tusz Picket Fence
tusz Peeled Paint
Crackle Accents
kostki 3D




A jak zrobić zdobienia zachodzące na zdjęcia, które będą później dodane? Oto mój sposób.




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

Zjawiskowy

joyanna pisze...

Albumik uroczy, kursik przydatny :)