16 lipca 2013

Wyzwanie #28 - interpretacja Oliwiaen

Witam serdecznie wszystkich zaglądających dzisiaj na bloga Craft4You :-)

Wczoraj ruszyło nasze kolejne wyzwanie:


Zgodnie z wytycznymi: motyw ptaszkowy i sznurek, przygotowałam taką kartkę:


Postawiłam na prostą paletę kolorystyczną: turkus, brąz i ecru - jest neutralna i pasuje na wszystkie okazje :-) Papiery pasujące do tego schematu to arkusze Heirlooms i Treasures z kolekcji Hope Chest Pink Paislee, oraz papier Casanova z zestawu Wenecja UHK. Ułożyłam je warstwowo i mocno postarzyłam:


Obowiązkowy motyw ptaszkowy to u mnie odbity tuszem Archival Coffee i wycięty stempel z zestawu Periwinkle Kaisercraft. Ptaszki najpierw potuszowałam tuszem Distress Tumbled Glass, a następnie pokolorowałam markerami i dodałam detale białym żelpenem Inkssentials. Stemplową gałązkę uzupełniłam szarymi i brązowymi mini różyczkami Primy z odrobiną brokatu Platinum.


Napis powstał z naklejek z zestawów Engraver i Lifetime, a pomiędzy literkami zawiązałam sznurek lniany - drugi z wymaganych elementów wyzwania. Końcowym akcentem są kawałki taśmy washi z motylami, z zestawu Sketchbook.


Zachęcam do udziału w wyzwaniu - pamiętajcie o wymogach i podlinkowaniu użytych produktów z naszego sklepu!

do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

5 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Przepiękna praca,muszę to napisać myślę o tym już od dłuższego czasu,jest to super blog który zawsze w terminie ogłasza wyzwania i wynikiwiem coś o tym bo biore udział w wielu wyzwaniach.

IWA pisze...

Śliczna!

mosia pisze...

piękna i wspaniale porwana:-D

Yana F pisze...

it's very beautifull!

http://mynameisyanaf.blogspot.ru/

elpimpi pisze...

CUDO!!!