2 lipca 2013

Wyzwanie # 27 - interpretacja Oliwiaen

Witam Was dzisiaj na blogu Craft4You i zapraszam na moją interpretację wyzwania o tematyce owocowej :-)


Lato ma wiele owocowych smaków, zaczynając od czerwcowych truskawek. Te jednak szybko się kończą, natomiast znacznie dłużej możemy się cieszyć smakiem malin, których hodujemy na działce kilka odmian tak, by owocowały kolejno i wypełniły całe wakacje wspaniałym aromatem świeżych owoców, jak i przynosiły letnie wspomnienia w pachnących domowych przetworach. Tak więc dla nas smak lata to właśnie maliny - i one właśnie są głównym tematem mojego wyzwaniowego LO:


Chciałam utrzymać całość w lekkim, sielankowym klimacie retro, dlatego bazą scrapa jest piękny arkusz 100% Słońca z zestawu papierów 100% naszej rodzimej firmy Piątek 13. Wzór grubego lnianego płótna z szydełkowym koronkowym borderem idealnie pasował do stylistyki :-) Motyw serwetek powtórzyłam w dodatkach, wycinając wykrojnikiem serwetki z arkusza 100 % Miłości.
Tło bezpośrednio pod zdjęciami ozdobiłam stemplem Rocks Kaisercraft.


Ponieważ fotki są dość duże, dodatków jest niewiele, a większość z nich stanowią naklejki z zestawów Yours Truly Red, Lucille Titles, Vintage Finds # 1 oraz #2. Wymaganym w wyzwaniu elementem materiałowym jest u mnie filcowa gałązka. Literkami wykleiłam tytuł LO tak, by wyglądał jak wiszące wśród liści maliny:


Kompozycja z journalingiem również powstała z naklejek:


Linie kompozycji wyznaczają linijki wycięte z arkusza Engraver: Cartouche Primy, a jedynym elementem nie będącym naklejką jest metalowy tag z zestawu Muse Tokens Tima Holtza :-)


Zachęcam do udziału w wyzwaniu  - warto, nagroda czeka :-)

do zobaczenia!
 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: